Blogia
GES CFA Lluís Castells. Comunicació Mr Rius

Internet

Bona tarda.Truco perquè s’ha espatllat l’internet...Si , espero... Sí , hola, estic, l’escolto, diga’m...Si, val espero, un altre cop...Deixeu de posar la musiqueta i escolteu-me...

Hola, sort que....Si escolta, es que tinc... Ei?... Sí, estic aquí, però com en tornis a posar la musiqueta et denuncio, t’ho prometo!!!!... Miri , tinc un problema amb l’internet, es queda penjat sovint i crec què és un problema de la línia...No, no espero... vull que m’ho solucioni ara, no em posi musiqueta que em donarà algo... Què no!... Què no!!!..Ei escolti?... Ja m’ha penjat.

Mª Alba

2 comentarios

jose luis -

no et preocupis jo crec que estem tots iguals amb el tema de telefonica però no t canvïis de companyia!

Enric -

quinna gent mès impresentable no? nerviii!