Blogia
GES CFA Lluís Castells. Comunicació Mr Rius

La Neu

La Neu

DIÀLEGS

Mira, que m’escoltes?.... No, tinc molta cobertura ......... si ja,ja , però tinc una cosa molt important que dir-te ....... no, no això no pot ser , jo vull anar demà a la neu , perquè farà sol, això diu el pronòstic meteorològic ......... que farà mal temps!!, no crec!, he de fer-li cas a l'homenet del temps ........doncs tu mateix, si no vols vindre, després no vull queixes teves, ni que ploris a tothom, com sempre fas ........ què? t'ho penses millor? eh,eh,eh,eh!

Bé això ja esta millor, mira quedem on sempre al mateix carrer i a la mateixa hora ....... que dius?que no saps si arribaràs d’hora?, doncs prepara't ., Bé, fins aleshores, deu,deu ....

 

Bartolomé Navarro

1 comentario

jose luis -

jo crec que esquiaras sobra pedres...