Blogia
GES CFA Lluís Castells. Comunicació Mr Rius

Encreuament

Encreuament

(2 companys de treball els paren els mossos quan es dirigien cap el cotxe, i se'n van cap el treball)

Joseluis: que tio! Has vist el que m'ha fet?

Enric: ja veus, quin malparit aquell pitufo.

Joseluis: vaja, no és just que en fotin 100€ per aquesta imfracció.

Enric: puff, ni que ho diguis.

Joseluis: això són totes les hores extres d'aquest mes. O sigui ja sabs el que et toca, no!?

Enric: si si, si vas fent l'estaquirot, saltant-te semàfors jo no tinc perquè anar pagant el que tan tret.

Joseluis: va vinga et podrias enrtollar... aquet mes estic fumut de calers.

Enric: weno.. t'invintaré fins que poguis tornar-me els esmorzars.

Joseluis: que poc amic ets, jo ho faria per tu. Però ja veig que no t'estiras gens.

Enric: si va vinga. I totes les vagades que t'he tingut que pagar l'esmorzar sense dir re! Això no és estirar de la maniga?

Joseluis: bé bé deixem el tema que al final me'n posaran un altra multa. Però no per saltar un semafor, sino per tirar el company per la porta.

Enric: et recordaré que el cotxe és meu.

 Enric i José Luís

1 comentario

alba -

Segur que si fos la realitat no li deixaries nio un duro,