Blogia
GES CFA Lluís Castells. Comunicació Mr Rius

Quina parella!!

Una Parella

Història políticament no correcta:

Toni: Núria, que fas ara tant de matí?

Nuri: Què que faig, ja ho veus, escoltant música.

Toni: Això està molt bé, i la feina que la faci la minyona.

Nuri: A tu que et passa, sols fas que ficar-te amb mi.

Toni: Ja saps que avui tinc una reunió molt important en l'empresa.

Nuri: I a mi que em dius!

Toni: Que per què ho dic?, perquè he de posar-me la roba nova i està feta una merda!!

Nuri: Tens més roba per posar-te en el armari.

Toni: Sí però tu saps que la que jo volia posar-me era la nova, i està sense rentar.

Nuri: Bé, tio fes el que vulguis, jo altra cosa no vaig a fer.

Toni: si per tu fora, sempre estaria tot fet una merda, total com que tot et fa igual.

Nuri: Doncs ja saps, és el que hi ha, o ho prens o el deixes.

 

Fran Delgado

0 comentarios