Blogia
GES CFA Lluís Castells. Comunicació Mr Rius

Quina Sort??

MONÒLEG MÒNICA

 

La veritat és que no hem puc creure perquè hem passa a mi aquestes experiències visc día a día. Per exemple, a quest matí m'he llevat avanç d'hora per poder dutxar-me, però mentre m'estava duitxant el calentador s'ha espatllat i m'he tingut que dutxar amb aigua freda. Congelada i amb el fred que feia al carrer anava cap al treball. Per poc no agafo el tren de les vuit perquè un pessat comercial que estaba rondant per les andanes de l'estació de tren m'estava entretenint i per desfer-me d'ell m'ha costat una mica. Després quan he arribat a la meva parada de procedència, vaig dirigir-me cap la parada d'autobús que hem deixa al costat del treball encara que triga una mitja hora. Anava molt bé de temps, l'autobús inicia el seu recorregut, i deu minuts avans d'arribar, és detén de sobte, jo extranyada vaig cap el conductor per veure el que ha passat, i obser-vo que un cotxe i un camió han tingut un petit accident, i al moment el tràfic augmenta tràgicament, llavors deixideixo anar al treball caminant, volia trucar al treball per explicar el motiu del meu retard, i el mòvil es queda sense bateria ( maleïda sort ). I quan estic a punt d'arribar al treball, uns mossos d'escuadra hem detenen i m'acusen de ser sospitosa d'un robatori al banc. Jo ja hem posava a riure i pensava que m'estava tornant boja. I quan hem porten a comissaria hem diu el cap que ha sigut un herror i hem demanen disculpes. Hem porten al treball en cotxe i el pitjor va ser que quan vaig arribar al treball i explico aquesta expreriència al meu cap he diu que estic despatjada per mentidera. Jo ja no sé que pensar, crec que tot a sigut una broma que m'han fet. Espero que no hem passi mai ninguna cosa semblant.

 Mónica

0 comentarios