Blogia
GES CFA Lluís Castells. Comunicació Mr Rius

Estic Farta

Monòleg


Sobre una mestressa de casa farta de la seva vida ignorant i poc interessant, sempre ocupant-se de totes les feines de casa i la marmota del seu marit. Critica la seva vida i la situació que esta vivent.


Sí, soc una mestressa de casa... cansada ja de la vida. Cada dia la mateixa historia, als matins tinc que suportar els sons estranys del meu marit, que no se si dormo amb un porc o es ell.


Ja quan sona el seu despertador, no ho se, però em quedo més bé, pensant que fins al vespre ja no torna.

Es una sensació de sentir-se lliure, però les sensacions desapareixen quan m'aixeco del llit i veig tot el desastre que ha fet en mitja hora. Ai homes... sempre deixen la tapa del bater aixecada i a sobre no apuntant bé mai... després es queixa si s'ha mullat.

Mai esta confort amb res del que té... sempre surt en cada conversa la seva mare que això ho feia més bé que jo...

Ja esta be de aquest color!!

Si estima tant la seva mare que se'n torni a casa seva d'una vegada!!

Jo no ell vull per res!! tampoc es que a sigut gran cosa ala meva vida!!

ESTIC FARTA!!

 

Maria.

0 comentarios