Blogia
GES CFA Lluís Castells. Comunicació Mr Rius

ELS CAMINS DEL MEU POBLE

ELS CAMINS DEL MEU POBLE

Els camins de terra, on el pagesos caminaven cap els horts, el matins .,

Records del pas dels temps, on l’aire et portava l’aroma de les estacions del temps i els ocells envidaven els sostres de les teulades de cases antigues, fetes de pedra i suor d’omes amb traça i molta paciència. La plaça, reunió de canalla on el temps anava el seu favor i el sol mai es posava .

L’aigua freda, transparent recorria els carrers buscant el refresco de tothom, omplint fonts, estanys i recs .

Prats verds i blancs que bonics colors donaven el terra., La gent del meu poble ha canviat el passeig per l’automòbil.

Bartolomé

9 comentarios

Mª Josefa -

M´agradat molt com ho has descrit.Jo la presentaria al concurs.

jose luis -

no em va la poeia.

Fran -

per mi sencerament no m´agardat , pero si que la recomenaria per el concurs

Dani -

És molt poetic, el recomano

eva -

El teu comentari esta molt ven fet. A canviat moltissím tot,ho has sapigut descriure molt be. La presentaria per al concurs.

Alba -

si tot fos com abans estariem millor. M'agrada molt la redacció i com has descrit els camins del eu poble. La presentaria al concurs

Natalio -

jo penso que el que dius està molt bé però t'as oblida de anomena una cosa molt impotant com es la gran cantitat de terra que hi ha via avans quan esiten les rieres.
que ara d'ares en desaparegut del poble

Ana -

M'agradat molt, escrius molt be, si que el portaria al concurs!!QUE VIVA TU BARRIO VECINO!!

Rocío -

m'agradat molt mas fet que amb les teves paraules mo pogues imaginar jo la seleccionaria pel concurs