Blogia
GES CFA Lluís Castells. Comunicació Mr Rius

Entre dos pobles

Vaig néixer a Igualada, però em vaig criar, molt a prop, a Santa Margarida de Montbui. Un barri no gairé amigable, encara que han passat anys, segueix estant una mica malament. Recordo quan la meva mare em va dir de mudar-nos, em va fer moltíssima ilusió, tenía moltes ganes de sortir d’alla, res m’agradava, ni la gent, ni els carrers, res de res... Així vaig arribar a Sant Boi, el meu nou barri.

No va ser com m’esperava, és gran i tranquil, però a la mateixa vegada ho veig lleSense saber perque vaig anyorar el meu barri de naixement, hi viatjava cada cap de setmana, però encara va ser pitjor, les poques amistats que tenía, és van allunyar, allunyar...fins saber, que una es casada, i l’altre viu amb el novio. Siguent de la meva mateixa edad!

Eva

6 comentarios

Ana -

Ja veuràs com t'hi acostumaràs. Si fas activitats com aquestes veuràs com faràs amics i t'hi integraràs rapidament.

jose lui -

m'agradat eva, el recomano pel concurs.

Dani -

Està bé, pero és molt curt, no la recomano

Alba -

Esta be, pero no la recomanaria, perque parla del teu sentiment i no del barri.

Rocío -

m'agradat molt perque jo tambe vaig canviar de ciutat no es tan lluny com a tu pero les amistats que tenia ara ja no les tinc i ara hi ha masa distancia jo la pusaria pel concurs

Bartolme -

crec que esta be , però explica una transió no al recomanaria , per el concurs