Blogia
GES CFA Lluís Castells. Comunicació Mr Rius

el meu barri

El meu barri és un lloc acollidor, Can Paulet. Un barri silenciós, tot ple de cases.Les cases són grans i petites de tots colors i de mides, quasi mai hi ha algú pel carrer, no hi ha xivarri i pels de matins escoltes els ocells, jo visc a ple centre de Can Paulet, on tot els veïns es coneixen i tots son amics, els meus pares van cada cap de setmana amb els veïns del darrere, la meva perruquera és la meva veïna del davant i me criat amb els veïns del costat.Fan quatre anys que visc aquí, però fa mes de deu que tenim el terreny, però no era casa , sinó una barraca. Abans vaig estan vivint a Cornellà. A mi m’agrada viure a Can Paulet, però te coses bones i dolentes, les coses bones que estic aguts amb tothom, ès molt tranquil, i tinc una gran casa. Lo dolent que no hi ha botigues, ni cabines, ni res has d’anar a Marianao. No m’agrada pujar quan es fosc perquè no es segur. Però ami m’agrada estar allà. No ho canviaria per res. Rocío

0 comentarios