Blogia
GES CFA Lluís Castells. Comunicació Mr Rius

El meu barri

El meu barri esta situat a la zona centre de Sant Boi, on es troba la coneguda muntanyeta. Antigament hi havia una riera, on la gent anava a buscar aigua d’una font, que estava situada a la vall de la muntanya. Tot eren camps de blat, i era una zona on hi vivien els més rics de Sant Boi, es a dir la gent de classe alta.

Poc a poc tot anava canviant, a la vall de la muntanyeta es va fer un camp de futbol i es van començar a construir pisos i tirar les cases que hi havia, encara puc recordar aquells dies on el pastor pujava per la riera i anava a pastar amb les ovelles, la riera no la van tapar fins l’any 1989 mes o menys, encara ara quan plou es forma un petit riu al meu carrer i encara s’inunda, crec que la riera mai deixarà d’existir.

El camp de futbol on tots els diumenges el meu pare mirava el partit des de el balcó, ara és un Mercat .

La ultima casa vella que hi quedava al meu barri i on estava la tintoreria més antiga de la zona , va ser enderrocada per fer pisos.

No queden gaires coses per recordar aquell barri que un dia era tranquil, on es podia baixar a jugar amb tranquil·litat, on les mares podien controlar als seus fills des el balcó i on els nens jugaven sense perill.

Es una pena ja que els nens d’ara no tenen zona per jugar, tot son pisos, tendes i zones d’aparcament. On esta la diversió de ser petit i poder jugar a pilota i que no passi cap cotxe o poder jugar a nines tranquil·lament asseguda al terra del carrer?

Alba

9 comentarios

Bartolome -

M'agrat la seva descripció, la recomano per el concurs.

Risto Mejide -

Esto es patético

jose luis -

una mica melancolic però m'agradat el proposo per al concurs.

eva -

m'ha agradat la redacció,no he nascut aqui,per tu me enterat de com era sant boi abans,molt ven fet la redacció,presentat al concurs!!jaja

Enric -

Rectfico el de avans ya que no m'el avia llegit. jeje. yo el recomano pel concurs. sort

Dani -

El recomano pel concurs, bona reflexió

Enric -

No m'enterat de re... ¬¬

Rocío -

magradat molt i me rigut bastant jo el presentaria pel concurs

FRAN -

M´agradat perque tens tota la rao perque ja saps que jp visc al costad teu i ami en passava igual . ( noi estas nominada )