Blogia
GES CFA Lluís Castells. Comunicació Mr Rius

La plaça del meu barri

Passar part de la teva vida en una plaça, té molt que explicar. Allà he passat molts moments de la meva vida, bons i dolents , que sempre recordaré ;

El primer cop que vaig aprendre a pujar en bicicleta..

La primera pilota colada en un balcó..

La primera caiguda , i gota de sang..

El primer plor perque els nois no em deixaven jugar amb ells..

El primer insult que vaig apendre..

La primera gallinita de la suerte..

El primer petó

La Primera vegada que vaig aconseguir no tragar-me la closca d’una pipa..

La primera escopinada..

La primera gamberrada..

La primera calada d’un cigarret..

El primer "puru" que vaig probar..

La primera amiga..

El primer amic..

El primer noviet..

Seguiria dient i dient mes coses.. pero no acabaría mai.. Així que ja hos ho podeu imaginar...

 

 

Sonia Orteu Moran

2 comentarios

Bartolome -

Es molt original, la recomano per el concurs.

Rocio, Eva y Alba -

de donde sacaste el puro e pillina ?¿

tu si que vales.

hacía el concurso