Blogia
GES CFA Lluís Castells. Comunicació Mr Rius

La meva Casa

La meva casa:

La meva casa està situada en el barri els Vinyets Molí Vell. El barri és molt vell data de més de seixanta anys.

Abans tots els veïns ens coneixien quan plegaven del traballar al vespre sortien al carrer cadascú amb una cadira i es reunien en una porta per fer la xarradeta, aquella època la gent era més coneguda que no pas ara, perquè ara que últimament el barri s’ha fet més gran hi ha més pisos encara que la veritat és que a part dels pis que s’ha fet l’estetica segueix sent la mateixa.-

Els carrers són molt estrets, amb les voreres molt estretes, encara que últimament sembla que l’ajuntament comença a arreglar algunes coses.

Natalio Zapata.

7 comentarios

jose luis -

Esta molt bé, però has fet el mateix que jo natalio una mica curt.

Fran -

nomes es una opinio personal del teu barri ho sento pero noe recomenaria per el concurs

Dani -

És molt curt, no la posaria al concurs

Alba -

Esta bé, no la posaria al concurs

Ana -

Molt be Natalio, te lo as currao, esta bastant be, jo si que u pujaria al concurs, com tots SOMOS LOS MEJORES!!

Rocío -

esta molt be pero no la recomanaria pel concurs

amb tot l'amor !!

Bartolomé -

crec que esta be, però no la recomanaria per el concurs