Blogia
GES CFA Lluís Castells. Comunicació Mr Rius

Ara és el meu poble

En diuen que descrigui el meu poble, encara que no he nascut a Sant Boi puc dir que aquest es el meu poble. Vaig vindre a viure aquí als anys setanta, quan em vaig cassar. A llavors San Boi per mi era un lloc que no en deïa res de bó. Fins i tot m´angoixava perquè jo venía de Barcelona.

Quan van passar uns anys van neixer els meus fills i sortía a passejar amb ells, jà parlava amb altres mares que també teníen nens petits, i passaven una bona estona.

Després van canviar de barri i van vindre a viure a Vinyets. Els nens es van fer grans i vaig fer activitats socials a la seva escola, i des de llevors no he parat mai de dedicar-me a fer coses culturals , o pels demés o per mí.

Per això crec que aquest és el meu poble.

M.J. de la Cruz

6 comentarios

Elisabeth -

Yo vine a Sant Boi, cuando tenía 10 años, ahora tengo 34. Aqui conoci al que hoy es mi marido y el padre de mi hija. Me case y me fui ha vivir a Esparraguera, pero nada más aguante 2 años. Al final acabe volviendo a Sant Boi. Aquí lo tengo todo, família, amigos, etc.

jose luis -

m'agradat no el presentaria.

Dani -

Massa curt, està bé

Alba -

No esta malament, pero no la presentaria

bartolome -

no el proposaria per el concurs, peró no esta gens malament

Rocío -

m'agradat llegir-la pero no crec que sigui adecuada pel concurs