Blogia
GES CFA Lluís Castells. Comunicació Mr Rius

Entrevista a la Beth

La Entrevista la dedicarem a la Beth cantant i presentadora de programes. Va néixer a a Catalunya per Suria. Va entrar a un dels programes més famós de la televisió , Operación triunfo , li vam preguntar això: Hola Beth , com va ser i perquè l’entrada al programa de Operación triunfo?

Realment va ser un experiència , jo creia que servia per això, i em vaig presentar , vaig passar totes les fases, fins que a un obrir i tancar d’ulls ja estava allà aprenent.

Com va ser la teva primera actuació davant de tanta gent al plató del programa?

Home , em vaig posar molt nerviosa, però quan vaig veure com la gent amb cridava, m’animava bastant.

Quan van dir el teu nom com a expulsada que es el primer que vas sentir?

Al principi ràbia perquè realment ho podia haver fet molt millor , però contenta perquè havia pasta una gran experiència hi havia conegut a tots els meus companys.

Vas tenir èxit , i et van agafar en un programa de la televisió no?

Si, la veritat es que no m’ho esperava, quan em van oferir la gran feina de presentadora en un programa cátala. Em vaig sentir estimada.

Vas deixar de banda la música o vas seguir cantant?

Vaig seguir i segueixo cantant , de fet d’aquí poc torno a treure un disc.

La tele em va ajudar a reflexar la meva imatge.

Quins projectes tens en vers la vida?Doncs seguir fent programes aprofitant aquest treballs temporals i per suposat seguir cantant.

Bé beth que tinguis molta sort en la teva carrera musical I en els teus projectes , Gracies, per concedir-nos aquesta entrevista tan agradable.

1 comentario

Enric -

Beth? Beth?...qui es aquet personatge?