Blogia
GES CFA Lluís Castells. Comunicació Mr Rius

jeny i sonia

(Són 2 amigues que van juntes a fer-se el primer piercing)

 

jenny; Que passa tia! quins nervis ,no?

 

Sonia; Doncs ja veus!! Tia i si me'l fan malament?

 

Jenny; que dius, no em diguis això ! que no me'l faig eh! A més a més aquesta gent està preparada.

 

Sonia ; on has pensat fer-te'l ?

 

Jenny; Suposo que a la llengua, però quan arribi m'acabaré de decidir , li has dit a la teva mare?

 

Sonia; que va tia , espero que no em digui res!

 

Jenny; Estàs boja! Bé arribat l'hora , Entrem!

 

( 30 Min després.........)

 

Sonia; mare meva es veu molt??

 

Jenny; ( amb dificultat de pronunciació ) Que va tia només quan rius!

S'ha m'ha unflat la llengua?

 

Sonia; mmm... una mica. Bé tia serem les més guais a classe! ja ho veuràs com lligarem!

 

Jenny; sí sí , però no se si podré fer petons! Amb aquest llenguot.

 

Jenny i Sonia; jajajajaj (Riuen i marxen)

 

 

 

Jenny I Sonia GES3

1 comentario

roci -

esa sonia y jenny ^^

bueno eso del piercing va mkucho con las 2
haber si venis ya a clase que me aburro cuando no estais y os hecho de menos

volved pronto