Blogia
GES CFA Lluís Castells. Comunicació Mr Rius

Obra de teatre

Discussió de parella

Estem a la cuina i de repent ell li diu a la seva parella que es vol comprar un cotxe nou

Fran: Escolta carinyo, he pensat que el cotxe que tinc ja s'ha quedat vell i he anat a mirar un altre.Que et sembla?

Alba: Molt be, tu sempre fent el dona la gana, i a sobre m'ho dius com si res, com si tinguesim un munt de diners

i ja posats perque no has mirat una carabana i marxes a fer una volta pel món

Fran: Vaaaa!!! petitona, no t'enfadis.Es que és una passada, direcció assistida, aire acondicionat, 220 caballs, elevadures elèctric i a més he pensat en tu, l'he comprat de color verd. Veus com m'enrecordo del que t'agrada.

Alba: A mi com si va amb 400 burrus, sempre fas el que et dona la gana i no penses en les necesitats de la casa

Fran: Es que no és una necesitat, el cotxe?

Alba: Si i el fútbol, i les cerveces amb els amics i sortir de festa amb els amics també, no t'hi fot?? Si es una necessitat el cotxe, la setmana que be marxo a Brasil amb la Helena.

Fran: Va tonta no et posis aixì, que la setmana que bé et faré un bon regal pel nostre aniversari

Alba: Tu ets tonto, el aniversari va ser el mes passat i encara estic esperant que em felicitis, imbécil!!

Fran: Aleshores no em compro el cotxe

Alba: Fes el que vulguis de totes maneres marxo a Brasil.

 

0 comentarios