Blogia
GES CFA Lluís Castells. Comunicació Mr Rius

Elmeu barri

El meu Barri

Jo visc en un barri tranquil, en el barri de tota la vida, és el centre del poble, bona gent al voltant, poc trànsit , per poder dormir a gust.

Per divertir-me no cal caminar gaire , realment ho tinc tot molt a prop ; el mercat, el carrer central amb botigues, el forn i el supermercat.

No camviaria pas de barri , estic agust. Podria explicar que fa un parel d’anys em vaig cambiar de casa, però no de barri, en diferencia nomes era el carer del darrere, del que he viscut mitja vida. El considero un barri de qualitat normal, ni ric ni pobre, es un gran barri conegut.

És un barri lluminós, exepte el meu carrer, que té poca llum.

Des de la meva terrasa vec moltes coses, els focs artificials de festes majors de pobles del voltant,etc.

Es tranquil poc soroll, net i bastant ambient.

Que faría jo si em tinguès que cambiar del barri de tota la vida? De la meva infancia en tinc molts de records!

És un barri bonic i no el camviaria per res del món.

0 comentarios