Blogia
GES CFA Lluís Castells. Comunicació Mr Rius

Història compartida

Història compartida

M´agradaria sortir el mínim de la meva casa aquest hivern i sobre tot si és per la nit menys encara. Peró com treballo per la nit tinc que aguantar-lo tot. Quan arribo pel matí vaig a dormir i el veí del pis de dalt té un gos que no em deixa dormir.

MAHIT EL KHADIR.

Llavors com no podia dormir em vaig anar a passejar pel bosc i cada vegada me n'anava més endins fins que em vaig donar compte que no sabia on estava , de tant caminar estava esgotat i em vaig seure per descansar , de sobte em vaig quedar dormit i el cant dels ocells em va despertar , ja era de dia i no sabia com sortir d’allí , cada vegada tenia més por perquè era on havien assassinat a un matrimoni que passaven la nit allí.

AARON

Aleshores va passar un home pel costat meu i em va dir que no em preocupès que ell hi passava moltes vegades per allí aprop i m’indicaria el camí.

ALEJANDRO SOPENA.

Aleshores vaig tornar cap a casa i m’he trobat tota la casa com si haguessin entrat uns lladres que m’han robat els ocells , el gos i tot el que tinc de valor. M’he posat molt furiós i vaig trucar a la POLICIA i no van arribar.

FRANCISCO PARDO

0 comentarios