Blogia
GES CFA Lluís Castells. Comunicació Mr Rius

Historia compartida Ines

REDACCIÓ DE TEXT COMPARTIT

Era una nit molt freda i estava plovent no podia dormir perque, feia molta ventada, i els vidres rebien la pluja, vaig baixar a la cuina i vaig pendre un got de llet amb galetes, i el meu ocellet estava espantat i feia soroll dintre de la gàbia, tampoc podia dormir.

Inés.

Quans els gossos de la veïna és posen a bordar va pensar qué quelcom passava em vaig treure el cap per la finestra.

Patricia.

Per no escoltar el gos de la veïna des de la meva finestra es veien moltes coses com el camp, les estrelles i això em relaxava vaig veure una ombra però no li vaig fer cas i quan me n’anava a dins vaig escoltar un crit.

Aron.

Aquell crit em va sorpendre molt i vaig cridar al meu marit perquè em feia una mica de por quan els dos van sortir al carrer, ens van quedar tots sorpresos, hi havia un grup de joves fent el botelló, fent molt de soroll.

Patricia.

0 comentarios