Blogia
GES CFA Lluís Castells. Comunicació Mr Rius

faula de la tortuga

FAULA DE LA TORTUGA

Hi havia una vegada una tortuga que li agrada mol estar a la seva casa perquè era molt mandrosa, i sempre estava dormir i menjant. Una dia el lleó (el rei de la selva) va fer una festa del seu aniversari i va convidar a tothom ( la serp el llop el conill etc...)

Quan el lleó va passar llista per donar -li les gràcies al seus convidats se`n va donar compte que la tortuga faltava . Li va preguntar al seus convidats que si algú sabia on s’ havia ficat la tortuga li va que si estava malalta o alguna altre cosa mes.

El lleó va decidir anar al seva casa va picar a la porta i va aparèixer la tortuga el lleó li va preguntar que si estava malalta , i la tortuga li va dir no estic molt bé i el lleó li va respondre perquè no has volgut anar a la meva festa , i la tortuga li va respondre perquè estic molt agust a la meva casa , ell lleó es va emprenyar tant que va dir així doncs si tant t ‘ agrada esta a la teva casa em posaré una maledicció portaràs la teva casa damunt pels segles dels segles .

AIXI DONCS LA TORTUGA VA PORTAR LA CASA PER TOTA LA VIDA

FRANCISCO SANCHEZ

1 comentario

rius -

Has repetit el títol. Vigila que sols cal posar-lo a la capçalera