Blogia
GES CFA Lluís Castells. Comunicació Mr Rius

Hospitals

Sobre una entrevista de treball:

Avui es el gran dia són les set de la matinada , sis de febrer de 2006 , aquesta nit no he pogut dormir, falten tres hores per anar-hi a l'entrevista d'aquest treball tant important per a la meva carrera professional, aquella entrevista que sempre he somiat, el lloc de treball es directora de l'hospital de Bellvitge, estic molt nerviosa i no vui que els nervis en traicionin , jo estic molt preparada tant a nivell teòric com a nivell pràctic per que porto deu anys treballant de lo mateix en diferents llocs. AJAAAA.... !, ja ho se començaré la entrevista com i fos jo l'entrevistador !:

 

Bon dia , segui si us plau..

Perquè li agradaria treballar en aquest lloc de treball ?

Crec, que estic molt preparada.

Té... referències?

Sí, vinc recomanada del Dortor Angulo.

Oh ..! Aquest metge es una eminència?

Com l'ha conegut, es molt amic del meu pare, feien la mili junts.

Quant li agradaria cobrar?

Doncs, el que posi al conveni. .

Ha estat treballant a l'estranger?

Sí, al campament de malalties contagioses a Africa.

Quant temps?

Dos anys.

Quina data?

2003-2005

Quin horari li agradaria?

Ami m'agradaria el torn de matí, però si n´hi a altre torn també ho faré estic disponible.

Demà pel matí ja pot comencar, si li va bé.

Sí , comencare demà.

 

 

 

 

SYLVIA MATEU

 

 

 

0 comentarios