Blogia
GES CFA Lluís Castells. Comunicació Mr Rius

Un dia Laia

Un dia Laia es va posar de part de matinada, el seu marit la va portar a l'hospital, al dia següent, es va aixecar per anar-hi al WC. I va veure que

tenia una companya d'habitació, i comencen a conversar.

 

SUSI: Caramba .Quina sorpresa?.Ets Laia, la noia de les coletes.

 

LAIA: Sí, la mateixa. No m'ho puc creure, però si ets la meva amiga Susi. On t'has amagat durant tot aquest temps.

 

SUSI: Em vaig casar amb Rodolfo.

 

LAIA: A Si....... Pillina el noi de la Universitat que era tant bufo. M'ha alegro molt.

 

SUSI: Gracies.

 

LAIA: Què has tingut?

 

SUSI: Sis nois: tres nens i tres nenas. Amb una curiositat.

 

LAIA: Amb qual?.

 

SUSI: Las noies han sortit al meu avi, que era de color.

 

LAIA: Que cuiros.

 

SUSI: Sí, el metge ha dit que son els gens. I tu que has tingut ?

 

LAIA: Una nena molt preciosa. Vols que anem a d'incubadora a veure-la?

 

SUSI: Sí, som-hi.

 

LAIA: OH........! - Son molt bufones .Com somiant!.(Diu la Laia molt emocionada).

 

SUSI: Tenies raó, la teva es preciosa tota rosa.

 

LAIA: Uh.......! , son les dues de la tarda, el metge m'ha donat d'alta.

 

 

SUSI: Donam el teu telefon que vull que estiguem en contacte.

 

LAIA: Sí, és clar Tl/ ..........

 

SUSI: Agafa el meu també TL/.....

 

LAIA: T'apeteix quedar el mes que be i ho celebrem.

 

SUSI: Sí, ho estic desitjant.

 

LAIA: OKY! Quedem en trucar-nos hi en seguim contant.

 

SUSI: D'acord, fins de avui a un mes.

 

 

 Sylvia

 

0 comentarios