Blogia
GES CFA Lluís Castells. Comunicació Mr Rius

L'obra de teatre

Monoleg:

 

El pensament de fer demà una obra de teatre i el desagradable que resulta.

 

Demà es fa una obra de teatre a l'escola, quina sort que només duri un minut. Perque sinó ni la faria, la veritat que et gravin per primer cop fent el ridícul davant d'una càmera i que després ho mirin els teus companys. 

La qual cosa fa pensar i que collons ¿per què no? Podria ser que descobreixi dintre meu una actriu que estava amagada. Però després en dona per pensa, si jo sóc molt tímida, sinó no faig res mai jo sola.

Doncs ja és hora, però m'agradaria que demà per la tarda passenssin les hores volant i s'acabaria al calvari d'una vegada.

Espero que sigui la última vegada que fen una obra de teatre gravada o no gravada, prefereixo veure-les i prou.

I vosaltres que mireu, aquet pensament és meu!!

 

Praticia Del Rey.

 

0 comentarios