Blogia
GES CFA Lluís Castells. Comunicació Mr Rius

Caxtor i Polux

ACOTACIONS: Obra teatral inspirada en la llegenda dels dioscurs Caxtor i Polux.

vestuari: Polux té les vestimentes rasgades de haver-se-les trencat pel sofriment que sent per la pèrdua del seu germà Caxtor.

Zeus: amb una corona de llorer, i poc de roba, també porta un ceptre a la mà dreta.

 

Escenografia: el escenari és una mica fosc ha de donar la sensació que estan en una mena de lloc tenebrós i una mica celestial.

 

En escena apareix Polux estès al terra cridant al cel amb uns crits estridents, plorant i dirigint-se al seu Pare Zeus con si el deu l'hi hagués tret la vida.

Després de passar una estona el deu apareix con per art de màgia flotant en l'aire i iniciant una conversa.

 

Zeus - per què pateixes així fill meu? que no te n'adones que el teu pare pateix igual que tu -

Polux - tu m'has truncat la vida, jo no sóc fill teu, en fas fàstic.

Zeus - en fereixes, i en fas patir... Jo que a tu tant he amat.-

Polux - si això és així fes que torni el meu amat germà ! tu que ets el més gloriós de tots els deus no costarà gaire.

Zeus -si jo fes això el meu germà Ares en demanaria explicacions, per les ànimes que ell ha de custodiar. però per tal de no veure't plorar et faré el favor d'un de cada 2 dies passaràs amb el teu germà.

 

 

Patxi Jiménez Ruiz

0 comentarios