Blogia
GES CFA Lluís Castells. Comunicació Mr Rius

Dues mega amigues

ESCENA TEATRAL:


INTRODUCCIÓ:Dues amigues que decideixen anar juntes a l'escola i s'enamoren del mateix xicot.

L'escena passa entre classe i classe. (La seva forma de moure's és molt cursi i molt accentuada).

La Mari Pili i la Josefi són dues noies de classe alta i extremadament “pijas”.


Mari Pili: Hola Josefi et tinc que explicar una cosa supermega interessant..

Josefi: Osea Ah si¡¡ Jo també¡¡¡ però comença tu primera.(Ho diu molt entusiasmada i amb gests de noia “pija”)

Mari Pili: Doncs que he vist al col·legi un noi que m'agrada molt

Josefi: Ah¡¡ i qui és?

Mari Pili: És un noi que va a l'altre classe, l'altre dia vaig coincidir amb ell al pati, i em va demanar el meu número de telèfon.

Josefi: però saps ja com es diu?

Mari Pili: Si¡ es diu Facundo

Josefi: No ni ho puc creure¡( amb les mans al pit) a mi també m'agrada¡¡ I també em va demanar el telèfon

Mari Pili:Que fort que fort.. Doncs ara que farem?

Josefi: Cap problema¡¡ Quedarem les dues amb ell.

Mari Pili: Ben pensat¡ però haurem de pensar algun pla per què s'assabenti que amb nosaltres no es juga.

Josefi: Després de classe anirem a casa meva a pensar el que li farem...T'ho juro per la cobertura del meu mòbil que aquest noi ho pagarà.


 

MIRIAM-YASSMINA

0 comentarios